Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Hvis man har ordinært antall tommelfingre og normal impulskontroll skal det gå fint. Man KAN kødde det til ordentlig hvis man begynner å endre på fuelmapping osv uten at man vet nøyaktig hva man driver med, men for å lese ut tilstandsrapport, feilmeldinger, starte winterization osv er programmet fint. Tittet på «ny» båt for et par år siden, og flere hadde etec. Hadde med meg pc og kabel og spurte om det var OK at jeg sjekket tilstand. Hadde de svart nei hadde jeg takket for titten. Den jeg endte opp med hadde et par «feil» jeg brukte til å prute litt. Var enkelt å rette opp etterpå, men først og fremst viste jeg hva jeg kjøpte så godt det var mulig. Jeg kobler på Pc og sjekker motor hver vår og høst. Liker å ha kontroll på motor, og når man har en feilmelding dirkete fra motor er det enkelt å Google etter svar. De i-command feilmeldingene blir veldig generelle, og man må lese ut direkte fra motor. 

Honduras

Honduras

Hvis msn har ordinært antall tommelfingre og normal impulskontroll skal det gå fint. Man KAN kødde det til ordentlig hvis man begynner å endre på fuelmapping osv uten at man vet nøyaktig hva man driver med, men for å lese ut tilstandsrapport, feilmeldinger, starte winterization osv er programmet fint. Tittet på «nye» båt for et par år siden, og flere hadde etec. Hadde med meg pc og kabel og spurte om det var OK at jeg sjekket tilstand. Hadde de svart nei hadde jeg takket for titten. Den jeg endte opp med hadde et par «feil» jeg brukte til å prute litt. Var enkelt å rette opp etterpå, men først og fremst viste jeg hva jeg kjøpte så godt det var mulig. Jeg kobler på Pc og sjekker motor hver vår og høst. Liker å ha kontroll på motor, og når man har en feilmelding dirkete fra motor er det enkelt å Google etter svar. De i-command feilmeldingene blir veldig generelle, og man må lese ut direkte fra motor. 

Honduras

Honduras

Hvis msn har ordinært antall tommelfingre og normal impulskontroll skal det gå fint. Man KAN kødde det til ordentlig hvis man begynner å endre på fuelmapping osv uten at man vet nøyaktig hva man driver med, men for å lese ut tilstandsrapport, feilmeldinger, starte einterization osv er programmet fint. Tittet på «nye» båt for et par år siden, og flere hadde etec. Hadde med meg pc og kabel og spurte om det var OK at jeg sjekket tilstand. Hadde de svart nei hadde jeg takket for titten. Den jeg endte opp med hadde et par «feil» jeg brukte til å prute litt. Var enkelt å rette opp etterpå, men først og fremst viste jeg hva jeg kjøpte så godt det var mulig. Jeg kobler på Pc og sjekker motor hver vår og høst. Liker å ha kontroll på motor, og når man har en feilmelding dirkete fra motor er det enkelt å Google etter svar. De i-command feilmeldingene blir veldig generelle, og man må lese ut direkte fra motor. 



×
×
  • Create New...