Seesnake
Hei på dere. La ut båten her om dagen.(i grønska) og klarte selvfølgelig å dra inn mye tang i sila under båten. (det måtte jo skje meg også. Har gått klar i mange år). Skrudde av slangen på inntaket i stikk cabinen og den var nesten helt tett. Har blåst i gjennom med vann fra innsiden og brukt en slik klype som du får kjøpt på tema for å fjerne tanga inni der. Fikk ut en del. Det hjalp noe men ikke nok. Mitt alnternativ er å bli taua inn til krana i gjen og opp selvfølgelig.Men vanskelig å taue nå når det bare er alger og tang der hvor vi tar opp og et stykke uten for der.
Derfor lurer jeg på hvordan jeg løser dette problemet uten å bade og hoppe nedi under båten? noen som har noe smarte forslag til løsning her?? da hadde jeg blitt glad. Har tenkt litt på en kost-lignende sak å bruke på utsiden under båten men er ikke lett å komme til der nede. Ikke ser jeg noe heller fra utsiden. Inntaket er liksom langt nede innunder kjølen liksom. Håper det er noen som har vært bort i dette problemet før.
Her er bilde av krana på innsiden. Stor kran
Hilsen Seesnake