Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Jeg har erstattet den mekaniske fødepumpen på min 44Hp Yanmar 4JHE motor fra 1986 med en elektrisk fra Biltema. Det har fungert utmerket, nå i sikkert over 15 år. Et ekstra pluss med elektrisk pumpe er ved filterskifte. Den er koblet på tenningen, og ved lufting er det bare å slå på tenningen (uten å starte) og la pumpen gå til all luft er borte. Jeg har denne pumpen.

Lars H.

Lars H.

Jeg har erstattet den mekaniske fødepumpen på min Yanmar 4JHE fra 1986 med en elektrisk fra Biltema. Det har fungert utmerket, nå i sikkert over 15 år. Et ekstra pluss med elektrisk pumpe er ved filterskifte. Den er koblet på tenningen, og ved lufting er det bare å slå på tenningen (uten å starte) og la pumpen gå til all luft er borte. Jeg har denne pumpen.

Lars H.

Lars H.

Jeg har erstattet den mekaniske fødepumpen på min Yanmar 4JHE fra 1986 med en elektrisk fra Biltema. Det har fungert utmerket, nå i sikkert over 15 år. Et ekstra pluss med elektrisk pumpe er ved filterskifte. Den er koblet på tenningen, og ved lufting er det bare å slå på tenningen (uten å starte) og la pumpen gå til all luft er borte.

• Create New...