sportnaj Startet 10.Mai.2023 Del på Facebook Startet 10.Mai.2023 Har vp d4 225 dobbel installasjon med dph drev. Babord tilter helt fint fra -5 til 30, men styrbord vil kun tilte fra 6 til 30. Får den ikke under 6. Noen som har forslag til hva dette kan være og hva som kan gjøres? Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 10.Mai.2023 Del på Facebook Svart 10.Mai.2023 Det kan hende en kalibrering kan gjøre susen. Er BB/SB drev fysisk forskjellige i tilt eller er det kun display? Hvilken EVC versjon har du? Ta en kikk på denne posten med linker til instruksjoner og videoer: Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
sportnaj Svart 10.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2023 Mener det er evc b. Prøvde med kalibrering fra en manual jeg fant men fikk den ikke lavere enn 6 da heller, men litt usikker på om jeg gjorde kalibreringen korrekt... Begge drevene så ut til å stå i samme høyde ved 30 ihvertfall, men grumsete vann gjorde at jeg ikke så posisjon ved min verdi. Får kanskje prøve en ny kalibrering. Virker jo rart at den bare skal stoppe ved 6 ellers. Sitér dette innlegget Link to post
sportnaj Svart 10.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2023 Jeg kan tilte de hver for seg så kan ha bb i min og av i maks og motsatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.