Jump to content

Edit History

Steihy

Steihy

De fleste av oss kjenner noen som regelmessig kjøper aceton til 1500 kroner literen på apotek eller parfymeri. De bruker den til å fjerne lakk på fingre og tær, helt i henhold til bruksanvisningen. Jeg bruker Biltema sin, og har ingen kvaler med å flekkvaske hendene med den. Mindre plagsom enn f eks white spirit.

At den reagerer med epoxy som nevnt foran går ikke fram av datablader, og var ukjent for meg. Det skal jeg være forsiktig med.

Steihy

Steihy

De fleste av oss kjenner noen som regelmessig kjøper aceton til 1500 kroner literen på apotek eller parfymeri. De bruker den til å fjerne lakk på fingre og tær, helt i henhold til bruksanvisningen. Jeg bruker Biltema sin, og har ingen kvaler med å flekkvaske hendene med den. Mindre plagsom enn f eks white spirit.

Steihy

Steihy

De fleste av oss kjenner noen som regelmessig kjøper aceton til 1500 kroner literen på apotek eller parfymeri, og bruker den til å fjerne lakk på fingre og tær. Jeg bruker Biltema sin, og har ingen kvaler med å flekkvaske hendene med den. Mindre plagsom enn f eks white spirit.

• Create New...