Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Norskipper skrev for 21 timer siden:

Jeg har ikke plass til en 2 kg beholder, og tenkte kanskje det finnes et adapter med slangestuss slik at jeg fikk kobla til gasslangen fram til byssa. 

Høres ut som et livsfarlig opplegg.

Håper du har plass til en slik i dregglkassa og kopler den til hver gang du skal koke og kopler den fra etter bruk og legger den i dreggkassa,, regner med at dreggkassa har drenering til friluft, ellers er det en dårlig ide.

Og at du har gassalarm.

image.png.780aff85c217a5cb0473391b2760166e.png

Roger jo

Roger jo

Norskipper skrev for 19 timer siden:

Jeg har ikke plass til en 2 kg beholder, og tenkte kanskje det finnes et adapter med slangestuss slik at jeg fikk kobla til gasslangen fram til byssa. 

Håper du har plass til en slik i dregglkassa og kopler den til hver gang du skal koke og kopler den fra etter bruk og legger den i dreggkassa,, regner med at dreggkassa har drenering til friluft, ellers de det en dårlig ide.

Og at du har gassalarm.

Roger jo

Roger jo

Norskipper skrev for 18 timer siden:

Håper du har plass til en slik i dregglkassa og kopler den til hver gang du skal koke og kopler den fra etter bruk og legger den i dreggkassa regner med at dreggkassa har drenering til friluft, ellers de det en dårlig ide.

Og at du har gassalarm.

Roger jo

Roger jo

Norskipper skrev for 18 timer siden:

Håper du har plass til en slik i dreggluka  og kopler den til hver gang du skal koke og kopler den fra etter bruk og legger den i dreggluka.

Og at du har gassalarm.

• Create New...