Jump to content

Edit History

Code0

Code0

AndreaLac skrev for 8 timer siden:

Jeg har bestemt meg for breiflabb og har fulgt med lenge på de (få) som kommer for salg. Dette er den som foreløpig har vært i best stand.

Jeg er en glassfiberbåt-eier, så har ikke kunnskap om båttypen…, men… hva som er et ‘godt kjøp’ er mye avhengig av pris. Ut fra hva du skriver er det kanskje du som kjenner dette snevre markedet best. Du vil ha en slik båt. Du har sett på flere, og vet nogenlunde hva de ble solgt for. Du syns denne er bedre enn de andre du har sett på. Så da bør denne bli solgt for mer enn det de andre gikk for. Da er vel dette båten du skal kjøpe, om du skal få deg en breiflabb. Den ligger ute for 185.000, hor mye det er for deg vet jeg ikke. Hva de andre gikk for vet jeg ikke. Om du tar den for 160’ men ikke 185’ så er din økonomi avgjørende for om det blir et ‘godt kjøp’. Flere pruter og ser båten bli solgt til andre, så om det er breiflabb du må ha så er det kanskje nå du slår til. Om du med godt kjøp mener kjøpe under markedspris, så er jo det risky, om det er andre i markdet. Om du selger den om ti år for 300’ så var det kanskje ikke s dårlig kjøp….

Code0

Code0

Jeg har bestemt meg for breiflabb og har fulgt med lenge på de (få) som kommer for salg. Dette er den som foreløpig har vært i best stand.

Jeg er en glassfiberbåt-eier, så har ikke kunnskap om båttypen…, men… hva som er et ‘godt kjøp’ er mye avhengig av pris. Ut fra hva du skriver er det kanskje du som kjenner dette snevre markedet best. Du vil ha en slik båt. Du har sett på flere, og vet nogenlunde hva de ble solgt for. Du syns denne er bedre enn de andre du har sett på. Så da bør denne bli solgt for mer enn det de andre gikk for. Da er vel dette båten du skal kjøpe, om du skal få deg en breiflabb. Den ligger ute for 185.000, hor mye det er for deg vet jeg ikke. Hva de andre gikk for vet jeg ikke. Om du tar den for 160’ men ikke 185’ så er din økonomi avgjørende for om det blir et ‘godt kjøp’. Flere pruter og ser båten bli solgt til andre, så om det er breiflabb så er det kanskje nå du slår til. Om du med godt kjøp mener kjøpe under markedspris, så er jo det risky, om det er andre i markdet. Om du selger den om ti år for 300’ så var det kanskje ikke s dårlig kjøp….

Code0

Code0

Jeg er en glassfiberbåt-eier, så har ikke kunnskap om båttypen…, men… hva som er et ‘godt kjøp’ er mye avhengig av pris. Ut fra hva du skriver er det kanskje du som kjenner dette snevre markedet best. Du vil ha en slik båt. Du har sett på flere, og vet nogenlunde hva de ble solgt for. Du syns denne er bedre enn de andre du har sett på. Så da bør denne bli solgt for mer enn det de andre gikk for. Da er vel dette båten du skal kjøpe, om du skal få deg en breiflabb. 

• Create New...