Seesnake Startet 15.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2023 Noen som vet hva denne pumpen heter? Den sitter i en agder men kompisen ønsker repp sett til denne. Står ikke noe på den . Noen som med sikkerhet kan si hva denne heter? Se bilder Hilsen Seesnake Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2023 (redigert) Send bilde til Epost: info@agderboat.no med modell og år. De reklamerer med deler. Redigert 15.Mai.2023 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Seesnake Svart 15.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2023 jeg kan prøve. Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 15.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2023 (redigert) Tror ikke jeg får svar på flere dager fra dem. Har sendt e-post. Så fint dersom noen andre svarer meg. Dvs har samme pumpa Redigert 15.Mai.2023 av Seesnake (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2023 (redigert) Når en ser hva de har i butikken gir det lite håp. Ny toalett gjennomføring med 90grader sier bare ,H U F.. Et tips som han bør gjøre uansett, bland en bøtte med Klorin og ferskvann pump noe ut og fyll på så det er klorin vann i skåla, la det stå til i neste dag. har utsatt skifte av jokerventilen flere ganger med den behandlingen. Skyll godt. Det kan være en gammel China modell. Ser at China kjører på Johnson Pump og Jabsco nå. Redigert 15.Mai.2023 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Bonita I Svart 15.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2023 Ligner veldig på Raske & Meyde (RM69) som står i min båt. Google Raske & van der Meyde - nederlansk firma ...... Se link om dette er samme pumpe (bilde 1) https://www.xn--din-bt-mua.com/vvs-og-lenseutstyr/rm-69-toalett-pumpe-standard-rm-69-sealock-pumpe?rq=rm69 Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Seesnake Svart 16.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2023 Se der ja Bonita 1! Den tror jeg det er . Jeg skal gi beskjed til kompisen min så blir det vel kanskje et repsett Tusen takk for hjelpen!! Seesnake Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 16.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2023 (redigert) Du skal ha en med 4 skruer nederst. Den RM69 pumpen har jo bare 3. Kanskje bytte hele ? https://www.maritim.no/pumpe-til-ocean-toalett https://www.biltema.no/batutstyr/vvs/toaletter/marinetoaletter/pumpehus-komplett-2000050756 Redigert 16.Mai.2023 av J-Å (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 16.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2023 jeg skal gi beskjed så får han avgjøre hva det blir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.