Lillesand Startet 16.Mai.2023 Del på Facebook Startet 16.Mai.2023 Noem som vet om en passende giver/måler som passer til motoren? Er det flere steder på blokka denne giveren kan settes? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2023 Del på Facebook Svart 16.Mai.2023 En helt standard giver er helt OK. Jeg tror det er minst to steder du kan montere den. Jeg har Ford FSD nå, der har jeg både instrument og lampe. Hver med sin giver. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lillesand Svart 16.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2023 Vet du om FSD har samme gjenger som 2402? Er det standard 1/8 " NPT? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2023 Del på Facebook Svart 16.Mai.2023 Lillesand skrev 6 minutter siden: Vet du om FSD har samme gjenger som 2402? Er det standard 1/8 " NPT? Jeg mener på det ja. Jeg flyttet i alle fall over giver fra 2401E til FSD'en... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.