Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Det største problemet er att en 38 år gammel nedslitt båt fortsatt er verdt 180 000 kr så da mener vel kjøperne og i denne saken retten sett ut i fra kjøpssummen att man skal ha en båt man kan bruke. 
Jeg ser ikke så mørkt på å selge enn eldre båt da disse feilene var på båten på overtagelse tidspunktet så selger burde ha tatt båten tilbake og ordnet feilene slik att båten kunne brukes.
Ingen bør fortelle meg att ikke selger viste om flere av feilene å spesielt vannlekkasjen i kabin.
Så pynter man hora og nekter plent for alt i ettertid får man betale hva det koster å være vrang uten å få noe særlig medlidenhet.

Kjøpte selv i fjor en e-golf til husstanden sin ungdomsavdeling i fra en privat person som etter to-tre måneder begynte å tulle med å ta til seg lading.
Kostet kr 25 000 å reparere.
Tok det på min kappe uten å plage selger men hadde skitten begynt å tulle umiddelbart etter kjøpet hadde jeg gått på selger.

pipe

pipe

Det største problemet er att en 38 år gammel nedslitt båt fortsatt er verdt 180 000 kr så da mener vel kjøperne sett ut i fra kjøpssummen att man skal ha en båt man kan bruke.

• Create New...