Jump to content

Edit History

Steihy

Steihy

Geir Kallevik skrev for 6 timer siden:

Kjøper har ingen  undersøkelsesplikt

Der lærte jeg noe! Tusen takk for den. 

Gratulerer med dagen, folkens!

Åpnet linken i trådstarters innlegg, og leste kommentarfeltet til avisartikkelen. Kommentarfeltjuss er et eget rettsområde.

Ellers mener vel også jeg at dommen var feil, og at dette burde vært løst på annen måte. Og så kan man alltid lure på om hele faktum - prisoverslag for tankrens og sånn, er riktig gjengitt. Den største "mangelen" etter min mening - vanninntrengning - var opplyst. Gåen impeller?

Steihy

Steihy

Gratulerer med dagen, folkens!

Åpnet linken i trådstarters innlegg, og leste kommentarfeltet til avisartikkelen. Kommentarfeltjuss er et eget rettsområde.

Ellers mener vel også jeg at dommen var feil, og at dette burde vært løst på annen måte. Og så kan man alltid lure på om hele faktum - prisoverslag for tankrens og sånn, er riktig gjengitt. Gåen impeller?

Steihy

Steihy

Gratuperer med dagen, folkens!

Ellers mener vel også jeg at dommen var feil, og at dette burde vært løst på annen måte. Og så kan man alltid lure på om hele faktum - prisoverslag for tankrens og sånn, er riktig gjengitt. Gåen impeller?

• Create New...