Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Det ville jeg vært skeptisk til da GL5 oljen tåler ett høyere trykk før oljefilmen brytes i mellom tannhjulene.
Ville vel også rådet deg til å bruke en GL5 som er beregnet på drev da denne kan ta opp mer vann og beholde smøre egenskapene sine lenger hvis uhellet skulle være ute å man fikk vann i oljen.
Men skal innrømme att jeg ikke følger egent råd og bruker en Long Life olje slik att jeg slipper oljeskift vært år.
Sjekker dog oljen ved opptak og ved utsett for vann.
Men som skrevet ville jeg ikke brukt GL4 i drevet da momentet det skal håndtere er stort.

pipe

pipe

Det ville jeg vært skeptisk til da GL5 oljen tåler ett høyere trykk før oljefilmen brytes i mellom tannhjulene.
Ville vel også rådet deg til å bruke en GL5 som er beregnet på drev da denne kan ta opp mer vann og beholde smøre egenskapene sine lenger hvis uhellet skulle være ute å men fikk vann i oljen.
Men skal innrømme att jeg ikke følger egent råd og bruker en Long Life olje slik att jeg slipper oljeskift vært år.
Sjekker dog oljen ved opptak og ved utsett for vann.

pipe

pipe

• Create New...