Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Trenger du seil? Du er sannsynligvis eneste kjøper. 40 år gamle, disse er nedskrevet hos selger, hen tar det hen får. Gi et bud, med tidsfrist, ikke gå inn i forhandling, du byr bare mot deg selv. Om jeg fikk tilbudet, hadde OK seil selv, har plass på loftet, i boden, så hadde jeg bydd 2500kr, svarfrist 48 timer. Kom det motbud 3000, så ok, over det så nei. selger blir ikke kvitt det til andre, og har ikke hatt kostnader med det. Jeg ryddet nylig et dødsbo, mye jeg trodde var verd noe fant jeg ikke kjøper til.

Code0

Code0

Trenger du seil? Du er sannsynligvis eneste kjøper. 40 år gamle, disse er nedskrevet hos selger, hen tar det hen får. Gi et bud, med tidsfrist, ikke gå inn i forhandling, du byr bare mot deg selv. Om jeg fikk tilbudet, hadde OK seil selv, har plass på loftet, i boden, så hadde jeg bydd 2500kr, svarfrist 48 timer. Kom det motbud 3000, så ok, over det så nei. E selger blir ikke kvitt det til andre, og har ikke hatt kostnader med det. Jeg ryddet nylig et dødsbo, mye jeg trodde var verd noe fant jeg ikke kjøper til.

• Create New...