Jump to content

Edit History

Moas-ark

Moas-ark

Takk for alle tanker rundt dette. Jeg tror ikke mannen som har seilene har tenkt han skal bli rik og jeg tror også han vil jeg skal ha de. Å låne ut båten min er jeg derimot ganske ukomfortabel med i tillegg til at jeg ikke vet når båten er ferieklar, så det å ha litt fett på beina og til en viss grad peiling når vi skal finne en løsning er fint. Så havner vi i det nedre sjiktet, så blir det nye seil på meg ? Noe særlig mer har jeg ikke råd til, men det hadde jo vært ordentlig moro med fine seil nå når båten nærmer seg ferdig restaurert.  Seilene jeg har ser ut som stoff, men er litt plastikk aktig, tror disse er samme. Blir de svekket av å ligge så lenge som 40 år sammenbrettet i sekk?

Moas-ark

Moas-ark

Takk for alle tanker rundt dette. Jeg tror ikke mannen som har seilene har tenkt han skal bli rik og jeg tror også han vil jeg skal ha de. Å låne ut båten min er jeg derimot ganske ukomfortabel med i tillegg til at jeg ikke vet når båten er ferieklar, så det å ha litt fett på beina og til en viss grad peiling når vi skal finne en løsning er fint. Så havner vi i det nedre sjiktet, så blir det nye seil på meg ? Noe særlig mer har jeg ikke råd til, men det hadde jo vært ordentlig moro med fine seil nå når båten nærmere seg ferdig restaurert.  Seilene jeg har ser ut som stoff, men er litt plastikk aktig, tror disse er samme. Blir de svekket av å ligge så lenge som 40 pr sammenbrettet i sekk?

• Create New...