Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal 19-1100 fra 2010 med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Funker utmerket. Jeg er ellers noe forvent av ekte automatgir og lavserie, noe som gjør det til en lek å dra opp båten, trenger knapt nok å røre gassen. Svidd clutch er iallefall intet tema :giggle:

 

Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen marginer slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett. Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.

Tredal er kanskje fortsatt eneste hengerprodusent som har vanlige spiralfjærer og støtdempere istedenfor torsjonsfjæring? Noe som da gir en roligere framferd (Tredal altså).

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal 1160 fra 2010 med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Funker utmerket. Jeg er ellers noe forvent av ekte automatgir og lavserie, noe som gjør det til en lek å dra opp båten, trenger knapt nok å røre gassen. Svidd clutch er iallefall intet tema :giggle:

 

Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen marginer slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett. Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.

Tredal er kanskje fortsatt eneste hengerprodusent som har vanlige spiralfjærer og støtdempere istedenfor torsjonsfjæring? Noe som da gir en roligere framferd (Tredal altså).

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Funker utmerket. Jeg er ellers noe forvent av ekte automatgir og lavserie, noe som gjør det til en lek å dra opp båten, trenger knapt nok å røre gassen. Svidd clutch er iallefall intet tema :giggle:

 

Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen marginer slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett. Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.

Tredal er kanskje fortsatt eneste hengerprodusent som har vanlige spiralfjærer og støtdempere istedenfor torsjonsfjæring? Noe som da gir en roligere framferd (Tredal altså).

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Funker utmerket. Jeg er ellers noe forvent av ekte automatgir og lavserie, noe som gjør det til en lek å dra opp båten, trenger knapt nok å røre gassen. Svidd clutch er iallefall intet tema :giggle:

 

Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen marginer slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett. Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.

Tredal er kanskje fortsatt eneste hengerprodusent som har vanlige spiralfjærer og støtdempere istedenfor torsjonsfjæring? Noe som da gir en roligere framferd.

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Funker utmerket.

Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen margier slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett.

Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.

Tredal er kanskje fortsatt eneste hengerprodusent som har vanlige spiralfjærer og støtdempere istedenfor torsjonsfjæring? Noe som da gir en roligere framferd.

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Funker utmerket.

Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen margier slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett.

Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.

Teerex

Teerex

Vann i glassfiberen kan du nok se bort fra sånn vektmessig. Ikke mange gram det er plass til der :giggle:

 

Jeg har en Tredal med nyttelast 840 kg, og en 18-foter med 115 hk som veier ca 800 kg med tom tank og ca 850 kg med full tank, så det blir jo akkurat innafor.

Men så har jeg bil som drar 3400 kg så det merkes jo knapt nok at båten henger bakpå. Produsenten av hengeren har nok lagt inn noen margier slik at det blir trygt å kjøre langs veiene uansett.

Noe annet kan det bli om du har en bil som drar såvidt det totalvekta på hengeren er, da blir det kanskje noe mere ustødig gange.



×
×
  • Create New...