Code0 Svart 7.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2023 Bra, takk for konklusjon! Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 7.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2023 Du har garantert hatt groe i drevet, ikke bare i leg men inne bak der ventilen kommer ut. Der er det god plass til blåskjell og annet faenskap til å vokse, ganske typisk om det er lenge siden belgen ble byttet. Har sett det i flere, noen så ille at jeg er overrasket over at det kom vann ut i det heletatt. Det er akkurat nok flow til å holde motor kjølig på tomgang og litt turtall i fri, men med engang du får belastning på motoren så blir det for lite og det går varmt. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Popeye70 Svart 7.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2023 Taskeladden skrev 15 minutter siden: Du har garantert hatt groe i drevet, ikke bare i leg men inne bak der ventilen kommer ut. Der er det god plass til blåskjell og annet faenskap til å vokse, ganske typisk om det er lenge siden belgen ble byttet. Har sett det i flere, noen så ille at jeg er overrasket over at det kom vann ut i det heletatt. Jeg staket ut endel blåskjell fra drevet i fjor vår. Det kan faktisk være jeg som dyttet en blåskjellbit lenger opp i drevet så det har blokkert gjennomstrømningen, selv om jeg prøvde å være forsiktig. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Martine29f Svart 7.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2023 Se der ja. Supert at ting går iorden og ikke minst at du kommer med sluttresultatet. Ha en flott båtsommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.