Jump to content

Edit History

mthoms

mthoms

Sikke noget vrøvl at skrive.

8 hours ago, J-Å said:

Det virker aom du mister ferskvann. Hvis du ikke ser noe til dette ferskvannet så må det jo da enten lekke over til sjøvannsiden, eller inn i sylindrene

9 hours ago, Espen Heier said:

Der fyller jeg på med vann, lar det luftboble boble ferdig og da går det fint å kjøre lenge i høy fart. Senere er problemet tilbake. 

For mig lyder det som om, at motoren taber ferskvand, når den er kold. Vil det give mening, at sætte tryk på ferskvandssystemet, og se om man kan finde en lækage ... måske skal indsprøjtningsdyserne ud.

Er der vand i olien?

mthoms

mthoms

8 hours ago, J-Å said:

Det virker aom du mister ferskvann. Hvis du ikke ser noe til dette ferskvannet så må det jo da enten lekke over til sjøvannsiden, eller inn i sylindrene

9 hours ago, Espen Heier said:

Der fyller jeg på med vann, lar det luftboble boble ferdig og da går det fint å kjøre lenge i høy fart. Senere er problemet tilbake. 

For mig lyder det som om, at motoren taber ferskvand, når den er kold. Vil det give mening, at sætte tryk (cykelpumpe eller kompressor og et gammelt dæksel uden fjeder), og se om man kan finde en lækage ... måske skal indsprøjtningsdyserne ud.

Er der vand i olien?

• Create New...