myrisa Startet 20.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2023 Hei, Jeg har et Gamin 14C kamera som viser bilde som vist vedlagt. Er det noen tips på hva som er årsaken til dette. Er det bare å kassere kamera (over 5 år gammelt). Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 20.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2023 (redigert) Jeg aner ikke men er kamera defekt har jeg ett nytt Garmin kamera i eske liggende da båten som det ble kjøpt inn til ble solgt før jeg fikk somlet meg til å montert. Så det kan sikkert bytte eier for en hyggelig pris. Redigert 20.Mai.2023 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
myrisa Svart 20.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2023 Heisann. Takker for svar. Jeg er interessert i å kjøpe kameraet ifra deg hvis du ikke trenger det selv. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 20.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2023 Nei,trenger det ikke selv. Husker ikke helt model men antar jeg er hjemme igjen på mandags kveld så kan jeg sjekke nærmere da. Sitér dette innlegget Link to post
nn- Svart 2.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2024 pipe skrev On 20.5.2023 at 18.13: Nei,trenger det ikke selv. Husker ikke helt model men antar jeg er hjemme igjen på mandags kveld så kan jeg sjekke nærmere da. Har du kamera fortsatt? Hvilke modell er det? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 5.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2024 nn- skrev On 2.10.2024 at 17.28: Har du kamera fortsatt? Hvilke modell er det? Nei,nå er det borte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.