tazie Startet 21.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2023 Hei. Skal montere smart tabs på båten, som forøvrig er en wester 18. Monteringener er jo ganske rett frem iflg anvisningene. Bortsett fra at bunnen på min båt er formet litt annerledes en alle eksempler i anvisningen naturligvis. Et bilde sier mer en tusen ord... Hvordan ville dere montert her? Fredrick Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 21.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2023 Jeg ville satt dem fra ytterste hjørne og latt dem følge bunnen så langt det gikk. Da får du bredde mellom dem og en effektiv flate ytterst. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 21.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2023 Ville heisa motoren litt og satt på en litt grovere propell, for de jeg kjenner som har Wester 18 sier de er kjempe fine bare man passerer 30-35knop Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.