Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

willmasta skrev On 22.5.2023 at 9.54:

Samtidig var det en norsk fyr som seilte en 22 fot seilbåt over verdens hav over tre år mener jeg det var. Han mente 22 fot var mye bedre enn stor båt, da han bare fløt over bølgene istedenfor å kræsje inn i dem:) fant ikke noe om det på nettet, men stod en artikkel i seilblad for en ti års tid eller noe siden. 

Vis hele sitatet  

Tenker du på Terje Dahl i Coco Loco? En Maxi 68, om jeg husker rett. Ja, alt er mulig, men det blir mye mer mulig om man er kjent med utstyret, vet hvordan det brukes og kjenner begrensningene og mulighetene i den båten man sitter i. Så øv først, og dra på jordomseiling etterpå.

Popeye70

Popeye70

willmasta skrev On 22.5.2023 at 9.54:

Samtidig var det en norsk fyr som seilte en 22 fot seilbåt over verdens hav over tre år mener jeg det var. Han mente 22 fot var mye bedre enn stor båt, da han bare fløt over bølgene istedenfor å kræsje inn i dem:) fant ikke noe om det på nettet, men stod en artikkel i seilblad for en ti års tid eller noe siden. 

Vis hele sitatet  

Tenker du på Terje Dahl i Coco Loco? En Maxi 68, om jeg husker rett. Ja, alt er mulig, men det blir mye mer mulig om man er kjent med utstyret, vet hvordan det brukes og vet begrensningene og

mulighetene i den båten man sitter i. Så øv først, og dra på jordomseiling etterpå.

• Create New...