Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

lang-sommerferie skrev 19 minutter siden:

Tipper nok de der er vant til litt kjøring rundt hangard skipene når de kommer,så ett godt hopp i hekkbølgene er nok ikke det de reagerer mest på, […]

Jeg vet hva jeg ikke ville gjort, i hvert fall, og det er å kjøre hurtigbåt i uforutsigbar fart og retning rundt et amerikansk hangarskip. But to each his own, som det så treffende heter.

Satt veldig på spissen, selvfølgelig. Det går sikkert bra, men om det ikke går bra gjør det så innmari vondt (om man rekker å føle smerte før man dør, da). Disse skipene er nok ganske ekstreme når det kommer til bruk av midler og metoder til selvforsvar og håndtering av trusler, så man vil neppe være i nærheten om deres toleransegrense krysses.

Popeye70

Popeye70

lang-sommerferie skrev 13 minutter siden:

Tipper nok de der er vant til litt kjøring rundt hangard skipene når de kommer,så ett godt hopp i hekkbølgene er nok ikke det de reagerer mest på, […]

Jeg vet hva jeg ikke ville gjort, i hvert fall, og det er å kjøre hurtigbåt i uforutsigbar fart og retning rundt et amerikansk hangarskip. But to each his own, som det så treffende heter.

Det går sikkert bra, men om det ikke går bra gjør det så innmari vondt (om man rekker å føle smerte før man dør, da). Disse skipene er nok ganske ekstreme når det kommer til bruk av midler og metoder til selvforsvar og håndtering av trusler, så man vil neppe være i nærheten om deres toleransegrense krysses.

• Create New...