Eggern Startet 25.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2023 Hei, Hatt service på motoren i fjor høst, men oppdaget denne plastslangen jeg ikke kan huske å ha sett før. Er det noe de som tok service på motoren har glemt? Kan jeg trygt fjerne hele den pluggen og sett inn en vanlig plugg? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 25.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2023 Hvorfor ikke ha den sånn? Er for drenering ned i en beholder hvis du feks skal tømme systemet. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 25.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2023 Slik henger den hos meg også på samme motor pluss to til....kjekt når system skal tømmes. Sitér dette innlegget Link to post
Eggern Svart 25.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2023 Det ser ut til at det renner inn sjøvann når man er ute med båten, det var plutselig vann, som ikke var der før jeg tok en tur med båten? Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 25.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2023 Eg har samme motor og har også fleire slike slanger. Den som er kopla på ferskvannskretsen er veldig praktisk ved skifting av kjølevæske. Den slangen du viser på bildet kjem ut frå sjøvannssida. Det er ein liten ventil/skrue heilt innerst ved "foten" av slangen som åpner og lukker for væskene. Hvis det kjem sjøvatn ut av denne slangen kan du sjekke om den skrudd skikkelig til. Sitér dette innlegget Link to post
Eggern Svart 26.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Ok, takk. Da skal jeg sjekke det neste gang. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.