Diddn Startet 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2023 Går litt i tankene om å skaffe meg en større badeplattform til min Nor-Dan 27 Summer Family enn originalen da jeg synes den er litt i korteste laget. Tenker da en ny plattform enten støpt i glassfiber eller plattform av rustfrie rør med teak. Noen som vet om firmaer i Bergensområdet som driver med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Jeg vet at Viknes tidligere tok denne typen oppdrag, men vet ikke de fortsatt opererer i dette markedet. Om ikke kan Dolvik Båt og være ett tips å snakke med. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Hør med Norsk Modell og Formplast på Herdla. Jeg var svært fornøyd med en de laget for meg for en del år siden. https://www.n-m-f.no/ Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 KS Båt og Motor i Sund lage t for meg for noen år siden Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 27.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2023 Tusen takk for alle svarene. Da har jeg noen å sende prisforespørsel til :) junior 1 flott plattform Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2023 https://www.strusshamnbaat.no Dei holder vel og på med slikt Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 29.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2023 Hvis du går for rør er Størksen Rustfri stedet å kontakte. De har laget mye til mine båter. Sitér dette innlegget Link to post
deepblue Svart 31.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2023 Nordan båtprodusenten har pleid å selge originale glassfiberplattformer til summer family da de har formene liggende. Vet ikke om det gjør det lenger men 3-4 år siden var det ikke noe problem, evt. bare ringe de. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.