Nettsteggen Startet 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2023 Jeg mener å ha fått opplyst en gang at bak de to ovale lukene på dieselpumpa, befinner seg filtre. Jeg holder på med å rense og skifte filtre, for at jeg forhåpentligvis får mulighet til å oppnå omdr over dagens 3200 på full hendel. Motoren har rimelig fin gange på bakking og med masjfart på ca 2800. Jeg tenker på fart/økonomi om disse eventuelle filtrene kan medvirke på effekten generelt. Jeg bare spør om det er noen som har bedre peiling på dette. Jeg har ikke lyst å kødde med dieselpumpa i vilden sky med manglende kompetanse Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Nei er ikke noe filter bak disse. Pumpa har ikke eget filter. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Nettsteggen Svart 27.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2023 Javel. Ikke noe filter der. Godt jeg holdt tomlene unna. Takker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.