Rune Marthinusse Startet 27.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2023 Noen som kjenner til Stormy RIB. Ser de er produsert i Kina, men lite info om båten på nettet. Tenker på erfaringer av kvalitet. Er det ok kvalitet eller dårlig? Sitér dette innlegget Link to post
steib Svart 27.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2023 Dette er RIB av laveste kvalitet, «søppel» etter mine standarder. Dette er samme opplegget som «Smart Rib», «Gjeving.com», etc, Kina-RIB av aller simpleste kvalitet som er tatt inn og har fått ulike navn. Her snakker jeg av egne erfaringer, da jeg har hatt befatning med flere av disse. Elendig materialkvalitet, og gjennomgående dårlig finish. Sammenlignet med kvalitetsprodukter fra Capelli, Zodiac, Highfield, Grand etc, så er dette som natt og dag. Men, du får vel ca. det du betaler for - så vidt. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2023 Rune Marthinusse skrev On 27.5.2023 at 10.48: Velkommen til BP. Vis hele sitatet Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.