Jump to content

Noen som kjenner denne vakre damen?

Majali

Recommended Posts

JA da eg skal skjerpe meg. (faktisk så har eg gjort det allerede, berre gå inn på "julenøtter og sjå) :sad:

Men eg synest søren meg at du skal gje Mikael ein advarsel også. For viss eg ikkje hugsar feil så var det vel Mikael som eigentleg sa at denne båten var "stygg" (legg merke til hermeteiknet)

Eg har lest unnskyld tråden. Men det er berre "krokodilletårer" i frå "Pioneer" sin side, tru meg. :rolleyes:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Fy for ein stygg båt

Hm, kven var det som sa dette igjen :rolleyes: , å ja da va jo deg Mikael.

Må faktisk seie meg litt einig med Mikael :cheers: . Men så foretrekker jo eg småbåter då.

Som du ser så har eg skreve at eg er LITT einig med deg. Men at det kan komme av at eg foretrekker småbåtar.

Kva er så din "unnskyldning", om eg tørr spørre. :rolleyes:

Forresten kva Pioneer skriv har ingenting med meg å gjere, det er ikkje rett å straffe meg for di at han driv å kaller folk for "kjønnsorganer".

Redigert av Sinten (see edit history)

my_ads.gif

• 2 år senere...
tilsvarende gjelder også 'Sinten'. Ved fortsatt bruk av slik språkdrakt blir umiddelbar utestengelse konsekvens. Se også UNSKYLD-tråden. :nono:

:blush::blush::blush:

Veit det er litt sent, men eg ber ydmykt om unnskyldning for min uakseptable oppførsel i denne tråden frå 2005.

:blush::blush::blush:

Håper ikkje det er nokon som ber nag til meg endå på grunn av desse innlegga... :sweat:

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...