Eliasligu Startet 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2023 Lurer på ossen man fjerne styrekrona til en utenbord motor, nei ikke styre kabel men styrekrona til selve motoren. Kommentar fra moderator: Opprinnelig tittel, Ossen fjerne styrekrona på utenbordsmotor, var ikke iht reglene for titler. Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 Du må, i tittelen, oppgi motorfabrikat og modell. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 Hva er styrekrone ? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 lang-sommerferie skrev 23 minutter siden: Hva er styrekrone ? Jeg tror det er en motorsykkelbetegnelse, men jeg antar det menes det som på engelsk gjerne kalles "swivel bracket" eller "steering bracket". Altså den delen som er festet til akterspeilet, og som gjerne har elastiske gummifester til resten av motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 J-Å skrev 4 minutter siden: Jeg tror det er en motorsykkelbetegnelse, men jeg antar det menes det som på engelsk gjerne kalles "swivel bracket". Altså den delen som er festet til akterspeilet, og som gjerne har elastiske gummifester til resten av motoren. Ahaaaa Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 https://www.youtube.com/watch?v=GV-Gd9il9MA Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 1.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 Kansje si åssen motor det er, jeg har plukka endel motorer i biter og husker godt Sitér dette innlegget Link to post
Eliasligu Svart 1.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2023 Det er en mariner/mercury 50 4 takt 2003 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.