Jacob Buchard Startet 3.Juni.2023 Del på Facebook Startet 3.Juni.2023 Skulle lægge til idag men ankeret sad bom fast. den virkede igår men ikke idag desværre. Sikringen går hver gang jeg prøver. andre som har oplevet dette. det er er en lewmar ankervinsj rmu40f Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 3.Juni.2023 Del på Facebook Svart 3.Juni.2023 Jacob Buchard skrev 24 minutter siden: andre som har oplevet dette. Ja, dessverre. Men jeg hadde ankret. Jeg foreslår å først sikre ankeret, og løfte kjettingen helt fri fra vinsjen. Hvis den fortsatt tar sikringen, så kan det være greit å koble den fra kontaktorer (relé) og prøve å kjøre den direkte med startkabler eller lignende (krever full forståelse av hvordan den er koblet). Går den fortsatt ikke så må den antagelig demonteres. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 4.Juni.2023 Del på Facebook Svart 4.Juni.2023 Er anlegget 12 eller 24 v og er sikringen riktig dimensjonert ihht spenning og effekt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.