Jump to content

Er det noen som kjenner en Storebro Royal Cruiser 31 Biscay med regnr. LAI925?

Faxen

Recommended Posts

Båten ble kjøpt til Stavanger for noen år siden. Dessverre villle ikke eier svare på spørsmål. Siden er den fjernet fra Båtregisteret.

Jeg har ingen interesse av båten annet enn at jeg gjerne ville vite hva som har skjedd med den. Jeg eide båten i 14 år, og var veldig fornøyd, inntil blokka på den ene motoren sprakk.

Så det eneste jeg ønsker er å høre hva som har skjedd med båten. Anyone?

Fairline Mirage 29 er solgt.

Sjekket registeret her @Faxen ?  https://www.storebropassion.de/suche.php?boat=storo31&lng=en 

-og evt storebroklubben?

Kan jo hende den har fått en ny eier som er mer talevillig....

For oss som er vokst opp med Gøta Kanal (den originale filmen) er SRC 31 et skikkelig ikon. Spes de få med 60-motorer som den du hadde :cool:

Bildet er S/N 2403, en 1977 31 Adriatic med 2 x TAMD 60A

024031977m.jpg

Mvh. SAP

7 hours ago, Faxen said:

Bildet er vel av en Biscay, ikke Adriatic, som er en åpen båt. D.v.s ikke med tak over.

Skrivefeil, my bad. Seff Biscay som det var snakk om.

Ble sittende å snoke litt på storebropassion og FB forumet etter jeg så denne tråden i går. Vistnok befinner båten, en 31 Baltic fra 1982 som ble brukt i filmen seg i norge i stavangertraktene.  Lett gjenkjennelig med foroverlent targabøyle som gikk på utsiden av vinduene. Var nok en mod som ble laget for filmen for å kunne gi båten et annet uttrykk med svær åpen radar og fancy antenner.

026491982m.jpg

storo3102649050410402765984.png

storo3102649066665502769398-2.jpg

Mvh. SAP

For de interesserte. Den kom til Stavanger, som ny, og het B&B, ble i kjøpers eie i 4 år, uten å bli brukt. (fikk en baby, og kona nektet). Så ble den solgt til Per fra Stavanger, som jeg kjøpte båten av 12 år senere. Den var i mitt eie i 14 år, inntil styrbord motor sprakk i blokka:eek:. Da ga jeg opp og solgte den. Savner den veldig, men ønsker ikke annet enn å høre hva som har skjedd med den. (har lagt opp båtlivet for 3år siden. Helse

Fairline Mirage 29 er solgt.

• 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...