sol Startet 4.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2023 Etter impregnering av min kalesje,ble den hvitskjoldete.Brukte Maritim kalesjeimpregnering. Har prøvd å legge den i bløt i mildt såpevann og børstet med kost.Hjelper lite Noen som har et tips hva jeg bør gjøre ? Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 4.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2023 har samme erfaring med mørk blå kalesje, min ble med lyse grå skjoder der jeg brukte trolig samme maritim impregnering, Vasket den med biotex i vinter, men hadde ingen effekt. Kalesjen "ødelagt" ,burde gi de tilbakemelding uten a man får noen ny kalesje fra de av den grunn!! Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 5.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2023 Jeg har også mørkblå.Dette er jo ikke bra.Har kontaktet maritim,men ikke hørt noe ennå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.