Korsfjord Svart 3.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2023 Så bra, jeg mente å ha hørt at også tiden forringer oljens smøreegenskaper, men dette har jeg ikke egentlig kunnskaper om. Jeg har bare hatt totaktere tidligere, der har jeg skiftet girolje årlig. Det er kanskje ikke nødvendig det da? Men samtidig greit å sjekke oljen for eventuell sjøvannslekkasje. Nå så både gir- og motorolje fin ut på min nyinnkjøpte motor, så,der er nok alt i orden. Tenkte uansett det er greit å «nullstille» litt, så har jeg kontroll på hva som er gjort med motoren, og når det er gjort. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 3.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2023 LM 605 skrev for 16 timer siden: Har ikke denne motoren aluminiums anoder + Da er det i såfall aluminiumoksid. Poenget er at det ikke er salt som ble nevnt tidligere i tråden, men en oksidert anode. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.