Quicksilver boat Startet 13.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2023 Hei 😊 Jeg har nylig kjøpt en VHF Standard Horizon HX890E, og jeg har et ønske om at displayet skal være på norsk og ikke engelsk slik det er nå. Veldig fint om det noen som kan hjelpe meg her? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 13.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2023 Jeg tror ikke det kan velges språk på den. Mulig fohandler kan laste ned ny software. Sitér dette innlegget Link to post
Quicksilver boat Svart 13.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2023 Ok, takk for svar 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 1.August.2023 Link til dette innlegget Svart 1.August.2023 Jeg har samme VHF, men ikke lystbåtkanalene. Skal jeg sette region til Sweden? Den står på international nå. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 1.August.2023 Link til dette innlegget Svart 1.August.2023 Ja, det er vel greit med Sweden hvis den ikke har Norway. Sitér dette innlegget Link to post
Quicksilver boat Svart 14.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2023 Jeg har satt den på Sverige Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.