Hellesøy brygge Startet 13.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2023 Hei. Får 3 beep etterfulgt av 2 beep etter den vanlige beepen når jeg vrir om nøkkelen. Dette er visstnok en IAT sensor feil. Kjøpte sensoren i dag og byttet den, uten hell. Motor starter fremdeles ikke. Jeg kommer litt til kort her, og lurer på om andre har vært borti denne feilen og kan hjelpe meg med noen stalltips. Hadde vært supert. God båtsommer til alle. Mvh «kaptein skuteløs» Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 14.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Kode 3-2 er map sensor. Beste hadde vært å lånt deg sds. Hører du om høytrykks pumpen går når du setter på tenningen? Sitér dette innlegget Link to post
Hellesøy brygge Svart 14.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Takk for svar. Skal sjekke om høytrykkspumpen går når jeg vrir om nøkkelen. Hvis det ikke går, kan man da konkludere med at det er map sensor 2 som er ødelagt, eller er det ikke så enkelt? (sds, er det diagnoseverktøy?) Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 14.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Ja sjekk det først. Sds er suzuki sitt diagnosesystem. Det får du sikkert lånt vis du oppgir hvor du bor. Map sensor 3-2 har ikke fail safe system. Sitér dette innlegget Link to post
Hellesøy brygge Svart 14.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Hører det er noe dur i motoren et sted når jeg får en annen til å vri om nøkkelen, men føler det kommer fra et annet sted ikke så langt bak på motoren der hlytrykkspumpen er. «Map sensor 3-2 har ikke fail safe system. « betyr det at man ikke får opp map sensor som feil med å bruke sds som diagnoseverktøy? takker for svar?? Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 14.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Den skal gå i ca 5 sekunder med kun tenningen på. Med fail safe mener jeg att motoren skal kunne gå/starte. Er det slik att motor går rundt men tenner ikke? Hvis du kobler fra map sensor kommer det flere feil koder? Sitér dette innlegget Link to post
Hellesøy brygge Svart 14.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Ja, motor går rundt, men starter ikke. Skal. Prøve å koble fra map sensor ved anledning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.