Martine29f Startet 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2023 Det er umulig å se mengde olje i beholder. Autopilot Autohelm ST 6000. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Er du sikker på at den er til autopiloten? Vanligvis er dette motor og beholder til Bennett trimflaps Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
omorv Svart 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 En autopilot har vel normalt ikke egen oljebeholder. Normalt er vel autopilot-pumpen koblet inn på hydraulikken mellom rattpumpen og styresylinderen med T-koblinger. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 16.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Æsj, tror jeg hopper i havet snart. Selvsagt har du rett JonnyBoy. Ja ja en "bekymring" mindre. Takk og takk begge to.?og her er det vel heller ikke forbruk av olje hvis systemet er tett.... Sitér dette innlegget Link to post
Andora Svart 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Nei det skal ikke være noe forbruk hvis alt er tett, men hvis du ikke kan se olje i den hvite tanken er den nok tom, jeg ser ihvertfall lett hvor mye olje det er på min tank. Fylles i en lite rør med en plast plugg i. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 16.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Takker for god hjelp. Da skal det fylles på olje!!! Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Ang. opprinneleg spørsmålsstilling, så er det i praksis rattpumpa inne som er påfylling / peiling av olje for både manuell styring og autopilot på Westbasen. Dette sidan denne pumpa er litt høgare plassert enn pumpa på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.