Beachbuggy Startet 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2023 Vi har en md5b som står i en seilbåt. Ikke noe stort problem, men ladelampa lyser, ergo ingen lading av batterier. Jeg skjønner lite (ingen ting) av motorelektrisk! Noen tips om hvor jeg skal begynne å søke feil? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Har du sjekket om dynamoen går rundt? Drivreimen kan være røket eller slakk. Sitér dette innlegget Link to post
Beachbuggy Svart 17.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Akkurat d har jeg gjort ja, den henger med svinghjulet Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Jeg ville først sjekket spenningen på dynamoen, og om denne spenningen kommer frem til batteriet. Videre action er avhengig av dette. - Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.