Bigdrago Startet 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2023 Hei. Det sprutet polish da jeg polerte båten og selvsagt traff det silikonlister og stoffsetene. Tips til et produkt som lar meg fjerne dette? Sitér dette innlegget Link to post
KEH Svart 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Bilthamber Surfex Hd er fin ta polish med og kan brukes til alt mulig fra avfetting til tekstilrens. Hvis ikke får i kjapt/enkelt så kan prøve kondensfjerner og vann halvblandet på plast/gummi,jobbe inn med børste og mikrofiber etterpå . På tekstil ville jeg prøvd svakere blanding sett at ikke tar farge tekstil. Lønner seg ta polish fortest mulig ,neste gang polerer så bruk mindre polish kun noen erter på puten spre på lav hastighet.. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Dette er jo ikke noe stort problem å få ordnet. Ville brukt en hvilken som helst stoffrens til bil. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 18.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2023 Flekkene blir som betong men tenker sitronsåpe ordner det. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 18.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2023 Varmt vann og Magic sponge Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.