Familiepåsjøen Startet 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2023 (redigert) Noen som kan gi oss noen hint om hva problemet er. Det er på den fremste rullen der kjølen hviler på den. Er en mørebas(dobbeltbunn) Redigert 17.Juni.2023 av Familiepåsjøen Feilskriving (see edit history) Link to post
Taskeladden Svart 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Tviler på rullen presser på noe som helst jeg. Er nok båten som presser på rullen. Kan som regel flyttes på/justeres. Eventuelt du har for dårlig oppstøtting ellers, så det er for mye vekt på ett punkt. A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
ivar Svart 18.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2023 dersom rullen presser inn bunnen så er min første tanke skadet laminat Svigers til naboen min hadde en Mørebas 16 cabin av typen med tverrbenk bak, den begynte å bli litt sliten i bunn så der kutta de opp dørken , og grov ut vått skum og råttent treverk. Og plasta inn en divinycell "plank" på langs i skroget før dørken ble plastet inn igjen. Ble visst en helt ny båt å kjøre Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn