Kapteinpålestikk Startet 19.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2023 Hei godtfolk! Jeg fått meg en båt med vannskikrok på, men lurer litt på hvorfor den er designet slik? Hva er denne tappen i midten for? Og hvordan ville dere ha montert tauet i denne? Skal i første omgang trekke en tube. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 3.Januar Link til dette innlegget Svart 3.Januar Jeg ville tredd en løkke opp gjennom øyet og hektet den på kroken så tauet henger rett ned. Deretter ville jeg snurret hele tauet opp over det tjukke røret og bakover: …Men aller helst ville jeg valgt et annet sted for feste tauet. Den kroken og bøyla ser ikke veldig solid ut. Den er sikkert korrekt dimensjonert, men jeg ville uansett ikke stolt på den. Jeg ville heller ikke stolt på at tauet ikke løsnet fra den lille kroken. Da måtte jeg i så fall knytt det skikkelig, ikke bare hektet det på. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bonus Svart 16.Januar Link til dette innlegget Svart 16.Januar Hvorfor ikke slik: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.