I og PK Startet 19.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2023 Vi har en ungdom i hus som ønsker å få tatt båtførerprøven. JIPPI!! Hun ønsker å ta selvstudie av pensum/teori på nett. Praksis får hun ombord i egen båt:) Jeg ser det er mange ulike tilbydere på nettkurs. Er det noen som har en god anbefaling på interaktivt kurs til ungdommen? Sitér dette innlegget Link to post
Oso1890 Svart 20.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2023 Jeg lastet ned Båtførerappen. Fungerer veldig bra med teori og quiz etter hvert emne. Kan også ta hele pensum quiz så mange ganger du vil. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 20.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2023 Før du går for nettbasert kurs anbefaler jeg å sjekke tilbydere av eksamen du kan melde deg på i området på båtførerregisteret.no, her i området er det veldig få som er interessert i å ta imot folk til å ta eksamen uten å ha deltatt på deres eget kurs. Sitér dette innlegget Link to post
I og PK Svart 16.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 «Båtførerappen» ble løsningen på egenstudie og «Trygg ombord» tilbyr privatist eksamen her hos oss. Nå har begge tenåringsjentene bestått båtførerprøven med glans. Takk for tips og fortsatt god båtsommer ?️?☀️ Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 Ta kontakt med NMKS, Norsk Maritimt Kurssenter og hils fra meg. Det er både nettbasert og med undervisning og over nett. ? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
I og PK Svart 16.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 Nå er båtførerprøven allerede i boks for begge jentene, men det blir nok «Fritidsskipper» på de også etterhvert. Da blir det helt klart NMKS med praksisdag og utsjekk i Solbris? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 I og PK skrev for 19 timer siden: «Båtførerappen» ble løsningen på egenstudie og «Trygg ombord» tilbyr privatist eksamen her hos oss. Nå har begge tenåringsjentene bestått båtførerprøven med glans. Takk for tips og fortsatt god båtsommer ?️?☀️ Leste ikke godt nok!?? Trygg ombord samarbeider med NMKS så vidt jeg husker! Godt at de vil være med! Nå er det bare å la de kjøre båt med joystick!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
I og PK Svart 17.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2023 Chilli Solbris skrev for 17 timer siden: Godt at de vil bære med! Nå er det bare å la de kjøre båt med joystick!??? Foreløpig farter de rundt i åpen båt med påhengsmotor. De er blitt ganske drevne. Joysticken blir vel som en lek når de starter med den etterhvert. Tror den er langt lettere å styre enn båten de nå håndterer? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2023 I og PK skrev 11 minutter siden: Foreløpig farter de rundt i åpen båt med påhengsmotor. De er blitt ganske drevne. Joysticken blir vel som en lek når de starter med den etterhvert. Tror den er langt lettere å styre enn båten de nå håndterer? Det tror jeg du har helt rett i! Blir spennende å høre!?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.