Jump to content

Beste nettbaserte kurs for båtførerprøven

I og PK

Recommended Posts

Vi har en ungdom i hus som ønsker å få tatt båtførerprøven. JIPPI!! Hun ønsker å ta selvstudie av pensum/teori på nett. Praksis får hun ombord i egen båt:)

Jeg ser det er mange ulike tilbydere på nettkurs. Er det noen som har en god anbefaling på interaktivt kurs til ungdommen?

Før du går for nettbasert kurs anbefaler jeg å sjekke tilbydere av eksamen du kan melde deg på i området på båtførerregisteret.no, her i området er det veldig få som er interessert i å ta imot folk til å ta eksamen uten å ha deltatt på deres eget kurs. 

• 4 uker senere...

«Båtførerappen» ble løsningen på egenstudie og «Trygg ombord» tilbyr privatist eksamen her hos oss. Nå har begge tenåringsjentene bestått båtførerprøven med glans. Takk for tips og fortsatt god båtsommer ?️?☀️

I og PK skrev for 19 timer siden:

«Båtførerappen» ble løsningen på egenstudie og «Trygg ombord» tilbyr privatist eksamen her hos oss. Nå har begge tenåringsjentene bestått båtførerprøven med glans. Takk for tips og fortsatt god båtsommer ?️?☀️

Leste ikke godt nok!?? Trygg ombord samarbeider med NMKS så vidt jeg husker!

Godt at de vil være med! Nå er det bare å la de kjøre båt med joystick!???

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Chilli Solbris skrev for 17 timer siden:

Godt at de vil bære med! Nå er det bare å la de kjøre båt med joystick!???

Foreløpig farter de rundt i åpen båt med påhengsmotor. De er blitt ganske drevne. Joysticken blir vel som en lek når de starter med den etterhvert. Tror den er langt lettere å styre enn båten de nå håndterer?

I og PK skrev 11 minutter siden:

Foreløpig farter de rundt i åpen båt med påhengsmotor. De er blitt ganske drevne. Joysticken blir vel som en lek når de starter med den etterhvert. Tror den er langt lettere å styre enn båten de nå håndterer?

Det tror jeg du har helt rett i! Blir spennende å høre!??

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...