Ruby Startet 21.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2023 Tenker det han være interessant å dele priser i gjestehavnene her i vest…… Bekkjarvik, båt 40-49fot kr 300. Leirvik, Stord, båt over 40 fot. Kr 440. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 22.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2023 Jeg syntes ankervinsjene mine var dyre, men kanskje jeg går i pluss snart? Det er jo godt med uthavner i området. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 22.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2023 Hei. Vil du at drivarane av dei "rimelegare" gjestehamnene skal lesa denne tråden? Eg oppmodar folk til å ikkje legga inn prisar i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 22.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2023 Har vel inntrykk av at de mest populære havner i Ryfylke holder samme pris som i fjor. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.