ttyridal Startet 22.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2023 Gått på oppdagelsesferd i ny-båten og fant denne ledningen viklet frem og tilbake i "taket" av motorrommet (langsgående). sånn ca under targa og vhf antenne. er det kanskje en variant av RF-jord? forsvinner inn i skrogsiden, så har ikke funnet hvor den ender. Er en Gobbi 375 om det skulle være til hjelp. Dumt å installere en inverter (multiplus) rett under? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 23.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2023 Varmekabel? Sitér dette innlegget Mons Link to post
MYVIVERA Svart 23.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2023 Det må være varmekabel som mons skriver. Kan være rein frostsikringsvarmekabel. Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 23.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2023 jeg hadde nok tatt en telefon til tidligere eier, og spurt. Da får du korrekt svar med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 23.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2023 For meg ser dette ut som plastrør for automatisk brannslukker. Det skal stå med fullt trykk på til enhver tid. Ved fyr i motorrommet smelter plast slangen og Co2 spyles ut av smeltehullet. Selve brannslukningsapparatet burde være lett å finne, spesielt når du nå vet hva du skal se etter. I den andre enden av slangen kan det gjerne være et lite manometer. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 23.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2023 pappa_wolf skrev 44 minutter siden: jeg hadde nok tatt en telefon til tidligere eier, og spurt. Da får du korrekt svar med en gang. Ingen dum ide Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 23.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2023 LM 605 skrev 39 minutter siden: Ingen dum ide Nå undervurderer du båtplassen.no... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.