Jump to content

Evin 70hk 3cyl 2T tomgang…

Emil13

Recommended Posts

Hei
På min evin 70hk skiftet jeg gassere, 
originale gassere som  fusker kun i lavt fart, virker som for ikke nok bensin med belastning, men fusket  kun i gir, uten belastning alt virker fint, originalt satt på motor gassere med plastdeksel på topen og justering skrue til blandings på tomgang, monterte gassere uten noe som helst justerin på gassere, faste dyser ingen deksel oppe på, ingen justering på,
motor går nå fint men..
på gamle turtall vart ca 900/950 på tomgang
på dem som jeg har montert tomgang ligger på 1200, men motor starter lett og går v bra, rulle på gasser nr. 2 og armen er ca 0.25mm opning på, spiella i alle er lukket, tenning med lsmpa ligger på ‘4ATDC
hva tror dere? skal jeg justere tenning (liten skrue undet trigger? eller la den gå som er nå, for jeg finner ikke noe som er feil ellers…

hold på i to dager og ikke f for dette ikke til, satt på originalt gassere tomgang er riktig men motor går ikke pent v lavt fart som før …

bestilte rep sett til originale gassere men tenkte å bruke båt fram til sett kommer …

hva er feilen?? 

gassere fra noen år eldre evinrude 70 

cdi ikke likt  på den nå er stor firkanta på delemotoe mindre type, er det dette som er i vei?? 

IMG_4555.jpeg

IMG_4557.png

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...