Bigdrago Startet 27.Juni.2023 Del på Facebook Startet 27.Juni.2023 Er frontrutene på en båt laget sterke nok til at man kan bruke de delvis som solseng? Yey or ney? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.Juni.2023 Del på Facebook Svart 27.Juni.2023 Plast eller glassvindu? Hva slags båt? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bigdrago Svart 27.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2023 Glass tror jeg. Uttern D55. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Juni.2023 Del på Facebook Svart 27.Juni.2023 Jeg tror ikke jeg ville ha lagt opp til det. Styrken er nok beregnet ut fra andre forhold. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bigdrago Svart 27.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2023 Takker, da deler vi samme oppfatning:) Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Det ser skjørt ut, men det må jo være designet for å tåle en bråttsjø? En stor bølge som plutselig slår mot vinduene må da utgjøre adskillig mer kraft enn en voksen som forsiktig legger sin vekt mot vinduene? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
JRK Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Er helt enig, det er ikke en egnet som solseng,...men,...på den annen side om båten er klasset for å tålle en brottsjö over fordekket så bör jo den vindskjermen väre solid. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Hvis du har penger nok til å bytte, kjør på (om det finnes nye ruter) Jeg ville nok ikke gjort det :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
index Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Løsningen er nok, som alltid: Større båt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
aleksbe Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 https://www.watski.no/sitteputte-regular-marineblaa-11pS3?artnr=113447&gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIARIsAL6LordpeQuMUfmspw9lSCTzcrhrSpAGZ1RwqrbKouA0UbbTWt6tAOBRz4saAkKREALw_wcB Hadde heller satsa på nokon sånne, så kan du sitte 10cm foran vindskjermen og nyte sola Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Glassene er av herdet glass, så de tåler en del. Jeg ville heller vert bekymret for ramma rundt åpningen som er mindre stabilt. Så er nok smart å begrense det. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Jeg hadde en slik D66 en gang, og tenkte aldri over det. I 2013 fikk vi oss en 39 foter med en kjempestor frontrute. Plutselig en gang gikk en av gutta mine på bena opp siden på frontruta og hoppet inn i båten (taket var åpent). Jeg fikk selvsagt et angstanfall og 1000 tanker om hva som kom til å gå galt nå, men så gikk det bra. Etter det var det en regel hos oss om å styre unna frontruta og "gå rundt". Et alternativ til å ligge på frontruta er at du kjøper et par av disse bøyelige sitteputene som båtbutikker har. De er fine. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.