Jump to content

Problem med kartvisning Raymarine E120

isbjorn

Recommended Posts

Har ett problem med kartvisning på en Raymarine E120.
Kartdetaljer ble plutselig borte, den var slik når jeg startet opp plottern, jeg prøvde restart flere ganger, da fikk jeg opp normalt kart med alke detaljer, men når jeg har gått en halv time ramler plottern tilbake til grov visning igjen.
Noen som har vært borti dette? Og kartet er i dekningsområde

IMG_2467.jpeg.2a0a0990b329e863047fbaf5e26af2ea.jpeg

Er det noen i Oslo området dem er kløpper på Raymarine? Får ikke det nye kartet å virke, har nest siste oppdatering på min E120, vet ikke om jeg må oppdatere til siste versjon for å lese det nye kartet?

Den gamle brikken jeg hadde virket til Bergen, den nye som dekker hele Norge virker ikke…

IMG_0103.jpeg

Snakka med en meget trivelig kar fra Raymarine i dag med navn Cato, han hadde virkelig peiling, vi kom fram til at kortleseren i den ene skjermen var gåen, det resulterte i at jeg byttet plottere fra oppe og nede, vips så var den i orden.

Nå sliter jeg litt med kommunikasjon mellom de to plotterne, men en ny tlf til Cato i morgen så regner jeg med at det ordner seg👍

10 poeng til teknisk service hos Raymarine Norge👍

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...