SteveR Startet 3.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2023 Har en Suzuki DF50 4 takt. Når jeg nå skulle ta motoren i bruk for første gang iår , har jeg problemer med dårlig kjølestråle. Bytte impeller idag + sjekket alle slanger for skader/groe uten noe vellykket resultat. Har kjørt motoren både med klokker og i en tønne med vann, men virker ikke som motoren klarer å bygge opp nokk trykk til å få en sikkelig kjølestråle. Får ikke noen melding om overoppheting av motoren heller. Noen som kan bidra her? Eller har vært borti lignende? Tips? Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 3.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2023 Hvert år må jeg stake kjølestråle hullet med en binders (fra utsiden) pga. saltkrystaller som tetter til. Men dette gar du sikkert alt gjort/sjekket? Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
SteveR Svart 3.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2023 Ja, dette er gjort. Har også prøvd å ta av den "korken" som er det for å sjekke hvor mye vann som faktisk kommer ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.