Homborside Startet 3.Juli.2023 Del på Facebook Startet 3.Juli.2023 Vi fikk for et par dager siden omsider levert kalesje fra et ikke navngitt (enda) selskap her sørpå. Det er en historie i seg selv, men i dag skulle jeg montere kalesjen og det ble en selsom affære. Passformen er dårligere enn gammel kalesje, hull og fester stemmer ikke overens flere steder og de har greid å sy borrelåsen hvor glidelåsen er på sidene på feil sted(!). Malnummer er fra gammel kalesje forresten. Hva tenker dere er videre fremgangsmåte? Jeg må ha kalesje på båten, den gamle lekker. Jeg må gi dem muligheten til å reparere, men kan jeg forlange at de kommer til meg eller må jeg ta med meg kalesje til dem? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.Juli.2023 Del på Facebook Svart 3.Juli.2023 Det er vel både i deres og din interesse av å se kalesjen på båten. Det er først da det kan bli tatt korrekte mål. Så enten må vel de komme ut til båten, eller båten på tilhenger til dem? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
pappa_wolf Svart 3.Juli.2023 Del på Facebook Svart 3.Juli.2023 Ring de å spør. Åpen kommunikasjon, vil redusere frustrasjonen med 90% Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.