casie Startet 4.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2023 Hei ser flere og flere har begynt å filme sine båtturer, og da gjerne i en form for birdwiew. noen som har noen tips til hva man bør kjøpe til en som ikke har snøring? Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2023 Enkleste er nok å kjøpe en liten drone. Holder du deg under 250 gram så kan den flys uten noe kurs eller eksamen, men du må registrere deg på flydrone.no Ser for meg at det er tuklete å montere kamera i masta. Fra dekk vil jo en vanlig Gopro funke fint, finnes et vell av festeanordninger for rekke, sugekopp osv Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
TerjeFjern Svart 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2023 GoPro 360 er saken. Den lager bird view også og du kan senere velge når du redigerer om du vil se ovenfra eller til valgfi side.Har GoPro feste på topplanterna på min motorbåt og setter mitt 360 kamera der. Det blir veldig bra men du må lære å redigere opptakene enten i GoPro appen eller annet videoredigeringsprogram. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.