Lazyjack Startet 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2023 Lurer først og fremst på om denne er myk og bøyelig og selvsagt også om den holder gasstett i 5-10 år? Sitér dette innlegget Link to post
floano Svart 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2023 Litt avhengig av hvilken dimensjon du tenker å installere. Jeg installerte en 50 og en 40mm Sanipomp nå i vår. 50mm'en var relativt stiv siden dimensjonen er relativt grov, så den kan nok ikke bøyes med høy krumming (se spesifikasjonene). Den var imidlertid betydelig mindre stiv enn den som hadde vært installert i båten i de siste ti årene :-) Jeg har dessverre ikke andre produsenter å sammenligne med, men jeg synes opplevd kvalitet ved montering virket bra (lett å bøye opp til et visst punkt(!), lett å få tak på med hendene, lett å kutte). Har ikke langtidserfaring med den. 40mm-slangen var svært bøyelig sammenliknet med den på 50mm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.