Jump to content

Vaneforbryderen trænger råd om båd - Last Boat var ikke den sidste…?

MajorAndy

Recommended Posts

Tak for alle gratulationer! Det føles stadig rigtigt, og ja, @Bitteliten hjertet er et godt kompas ?

@sap_2000 jeg huskede ikke at denne båd spiller med i Båtresan GK. Fantastiske stil over briller og halsklud ?Jeg må købe et par til henteturen! 

Ingen har kommenteret motorerne. Som en der har haft Volvo i kælderen altid er det en uvant fornemmelse at se noget hvidt dernede, men de virker gedigne og godt skruet sammen. De har blandt andet elektrisk olietømning og service virker meget enkelt. Er Hyundai ved at blive et kurant mærke? Jeg synes at det virker fornuftigt med at tage 170 hk ud af en 4cyl 2.2 liter motor?

Congrats @MajorAndy! Dette ser jo ut til å være en riktig lekker skute. Du får skaffe deg noen tidsriktige effekter da, rosa pannebånd kanskje? Er også nysgjerrig på disse Hyundai-motorene må jeg innrømme. De sies jo å være veldig gode men er så langt ikke så fryktelig utbredt her til lands så vidt jeg har fått med meg.

5 minutes ago, Faxen said:

Endelig fikk du en skikkelig båt.:thumbsup:

Hadde selv en Storebro Royal Cruiser 31 Biscay 1977 modell med 2 stk Tamd 60a motorer.

Tak :-) 

tamd 60 var jo max effekt, ikke? Hvad gik den på toppen? (Ikke at jeg har købt den for at race, men er bare nysgerrig på hvad min vil gå med 2x170 nye, friske heste…

Tillykke med den nye båd, MajorAndy,  man bliver jo helt nostagisk, når man ser den fine båd. Vi så en “storebror” til den Royal Cruiser 475 Comander) i Limfjorden i går, hold da op, hvor er det flot håndværk! 

Fruen, som ellers er mest til de moderne linjer, blev helt elektrisk, da hun fandt ud af at de har kabyssen oppe i salonen og ikke gemt væk under dæk som mange desværre har. ?

Der er vist en bundventil på et af billederne, som ser lidt “mistænksom” ud. Det bør nok være et OBS punkt, såfremt de ikke er skiftet ud samtidig med motorerne? ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...